неделя, септември 17, 2006

Проблем с тага embed


Е вече съм в blogger.com, само че това embed понякога ми създава проблеми <embed> или ми дава че не бил затворен тага и ми изтрива затварящата част, което явно е некъв бъг защото същите оплаквания ги има и във форума bloggerforum.com хубаво че все пак намерих явно някакъв заобиколен начин - истината е в интервалите ама не е много ясно, защото понякога дава понякога не дава грешка, тук горе си копнах едно видео в което таговете са разменени при затварянето <object><embed></object></embed> и всичко си е ОК явно с копи пейст ще се слага видео и секви флашчета. Сега взех че се сетих и за <embed/> което не съм пробвал как се държи е ... и при него се прецаква :(
Ха да ама на FireFox-а не му пука че не ми е добре оформен html-а и ме пуска обаче се в IE 7 всичко се сдухва и трябва да се килва ехе-то, ебати драмата.

Няма коментари:

Публикуване на коментар