вторник, септември 19, 2006

BB3 :: Like a virgin

Възмутена съм! Пълно с гейове и лесбийки, чалга култура, чалга общество/всъщност това си е чист ъндърграунд който очевидно се бърка с чалга/, простащина, тъпи пИдали, я да Ви размахам закона за закрила на детето
Чл. 3. Закрилата на детето се основава на следните принципи:
2. отглеждане на детето в семейна среда;
7. временен характер на ограничителните мерки;
Гледам само, за да видя до къде може да стигне човешката глупост. Какъв е "този" Пеньо?!Пълни глупости! Какви са тези олигофрени, шибана история, тъпо предаване направо ще изям това дистанционно и оная дебелана къде е тръгнала с тия 120 кила че и отгоре, тая не е човек цицореста гъба - НА МЕЗЕ, а плющялника, лелеееее тоя пък идиот вместо да сложат един отличник който да е пример за обществото, младите да подражават на него, да покаже красотата да си скромен, умен/и смотан/ толкова много ми хареса Красавицата и Отличника, бях пленена от изключителната ерудираност на момчетата - които бяха пример за обществото а тези, ма то обществото ни е такова - тъпо просташко ограничено курвенско/аз естествено не съм такава/ ... кво да си хабя клавиатурата за тая ********

/Обобщен образ - извинявам се за женския род, но е по подходящ, поста не изразява лична позиция/

Няма коментари:

Публикуване на коментар