почти толкова(25.000) бяха и тези в БТК докато беше държавна, в момента са под 5.000. а VIVACOM предлага по-добри и повече услуги, сигурен съм че и БДЖ може да работи с 5.000 персонал, е да ама не, там са 28.000 с 23.000 повече от необходимото, което е поне 30 милиона месечно хвърлени на вятъра. Посланията на работещите в тази компания издават какъв див комунизъм тресе българина, БДЖ и държавата се изкарват задължени - да не ги съкращават и да им увеличат заплатите, нищо че БДЖ е губеща.
http://www.dnevnik.bg/bulgaria/2011/03/11/1057311_jeleznicite_niama_da_stachkuvat/
ОтговорИзтриванеУжас. Изненадан съм да вида такава статия дори и от Дневник, от която оставаме с впечалението, че спирането на стачките е положителна новина. Напротив вчера се радвах, че са почнали стачка жепейците и си викам - "Кеф, спряха им кранчето най-накрая!" Да, ама не - веднага се договорили.
Абе какви са тия глупости: "успокоиха, че сътресение в сектора няма да има, предаде БиТиВи"
"Над 80 хиляди пътници щяха да бъдат засегнати от ефективна стачка."
Има ли една обективна медия или само личните блогове са ни спасението?
с технологии отпреди 40-60 години, на БДЖ наистина им трябват много хора. Един с палка, един с чук, един с радио станция... Бил съм в експерименталния им "компютърен" им център и знам, там всичко е 8-битово ;)
ОтговорИзтриванепросто трябва да се разкарат малките гари, които са нерентабилни. за 20 баби на ден не се изплаща да има гара в едикоеси село. обаче ще има голямо пискане и на Бойко не му се занимава
по цял свят железниците са на загуба, но не е бездънна яма като тази тук