сряда, октомври 17, 2007

Яицазимитпо Лъгуг за aboutseo.bgit.net

Тъй като Бoro ШoпoB адски дразни с тъпотията която направи за Яицазимитпо Лъгуг, казвайки че ще дари парите, и привличайки сума ти фенове за идеята си, заради едната проста хилядарка, вместо да ги извади от собствения си джоб, но доколкото разбрах може и да не е вината в него, а в подкрепящите го, все пак нямало понятие морал сред SEO-тата - е не съм такъв и няма как да знам, но като един прост и обикновен потребител ме дразни използването на такъв евтин подход за спечелване на състезание и затова след като разгледах няколко от сайтовете участващи в Яицазимитпо Лъгуг ми хареса този на aboutseo.bgit.net. Отделно че дискусията там е доста интересна, след премеждието което са преживели специално създадениите блогове за Яицазимитпо Лъгуг в bgit.net(да бъдат изтрити).
Отгоре на всичко този тип Бoro си е изключил и коментарите, превръщайки блога си в една само предаваща радиостанция.
Та aboutseo.bgit.net е моя фаворит и ще си го сложа сред любимите ми линкчета, автора ми е симпатичен от това което пише, смятам че в блога му има доста полезни неща и не съм видял някъде да е споменал за благотворителност, такава изпреварваща не ми е по вкуса, както в коментарите в webmasterbg.org някой казва - имаш пари даваш, но такива под условие ако взема че спечеля ала бала, аре някъде другаде, много прилича на политиците - а феновете на Бoro, на следващите ги овце. Не ми харесва някой да харчи чужди пари за благотворителност, истинската такава е да се бръкнеш в собствения джоб, а в случая Бoro използва ако спечели то ще е заради това обещание, разбирай това нямаше да са негови пари ако не беше направил подобно обещание, значи харчи чужди.

5 коментара:

  1. Силно те подкрепям в мнението ти. Това за благотворителността си беше гнусно отвсякъде.

    ОтговорИзтриване
  2. Хехехех :-) Ама Бого си е първи, колкото и да злобееш ;-)

    ОтговорИзтриване
  3. Скоро ще го изместим. А вие може само да люпите семки и да гризкате бонбонки.

    ОтговорИзтриване
  4. Добра идея, дано да е успешна

    ОтговорИзтриване
  5. lanix, поздрави за представянето, съшо си от симпатичните участници ;)

    ОтговорИзтриване