Едва ли има някой който да се съмнява че разпределението на честотите(то всъщност такова няма де) не става под масата! И сега само месец след като Красимир Гергов стана консултант на BBT тя вече се излъчва ефирно на мястото на близката до Гергов тв "7 дни". А ако вие сте тв примерно като Диема+, забравете някога да се излъчвате ефирно, докато Гергов коли и беси на рекламния и тв пазар, който само за първото полугодие е генерирал приходи от реклама за над 250 млн.лв.
Интересно е защо прокуратурата не се сезира при очевидния конфликт на интереси, който отгоре на всичко е и забранен - не може да си собственик на рекламни агенции и телевизии/ако има заобикаляне със собственост, то едва ли паричните потоци остават при мнимите такива/. Не е нормално да няма намеса при такова очевидно, а и нагло преебаване на целия тв пазар и то от един човек. Не е нормално СЕМ да бъде оставен да си разиграва толкова антипазарно коня - премиер, президент, главен прокурор - къде са?
Ако оставим настрани ефирните честоти, не може да не буди недоумение, защо толкова огромни парични потоци се насочват към ефирните телевизии??? Все пак с какво кабелната е толкова по-назад? При положение че ако не отделяш 20 лева за кабелна или не те вълнува много телевизията или тези 20 лева са ти проблем, а ако са проблем едва ли си в таргет групата на една голяма част от рекламодателите.
А всъщност кой гледа телевизия??? Вярвате ли на рейтингите, особено сега през лятото, тези хора които виждате по улиците, барове, магазини... със сигурност не са пред телевизорите си, тогава кой гледа тв? Една не толкова голяма част хора, а защо 250 млн.лв се изсипват там? и то за половин година? Дали алтернативните начини за реклама - outdoor, web... успяват общо да съберат някаква съпоставима сума и дали не са силно подценени особено рекламата в мрежата. Вестник Капитал тази седмица публикува класация на най-големите 50 рекламодатели в ТВ рекламата, като по-долу може да видите първите 20.
Интересно е защо прокуратурата не се сезира при очевидния конфликт на интереси, който отгоре на всичко е и забранен - не може да си собственик на рекламни агенции и телевизии/ако има заобикаляне със собственост, то едва ли паричните потоци остават при мнимите такива/. Не е нормално да няма намеса при такова очевидно, а и нагло преебаване на целия тв пазар и то от един човек. Не е нормално СЕМ да бъде оставен да си разиграва толкова антипазарно коня - премиер, президент, главен прокурор - къде са?
Ако оставим настрани ефирните честоти, не може да не буди недоумение, защо толкова огромни парични потоци се насочват към ефирните телевизии??? Все пак с какво кабелната е толкова по-назад? При положение че ако не отделяш 20 лева за кабелна или не те вълнува много телевизията или тези 20 лева са ти проблем, а ако са проблем едва ли си в таргет групата на една голяма част от рекламодателите.
А всъщност кой гледа телевизия??? Вярвате ли на рейтингите, особено сега през лятото, тези хора които виждате по улиците, барове, магазини... със сигурност не са пред телевизорите си, тогава кой гледа тв? Една не толкова голяма част хора, а защо 250 млн.лв се изсипват там? и то за половин година? Дали алтернативните начини за реклама - outdoor, web... успяват общо да съберат някаква съпоставима сума и дали не са силно подценени особено рекламата в мрежата. Вестник Капитал тази седмица публикува класация на най-големите 50 рекламодатели в ТВ рекламата, като по-долу може да видите първите 20.
Най-големите рекламодатели в телевизия за януари - юни 2007г. в млн.лв(източник Market Links, "Капитал")
Няма коментари:
Публикуване на коментар