1. Основаваш си няколко центъра, асоциации или фондации, примерно Център за изследване на демокрацията. Поръчваш му статийка срещу МВР, и хоп имаме водеща новина в Dnevnik.bg - Кражбите растат, хората дори не търсят полицията, ще кажеш че по времето на Станишев или на Мими Йорданов на Костов доверието към МВР е било по-голямо и кражбите по-малко...
2. Цитираш медии служещи за публикуване на всякакви лайна като Медиапул. Справка - Капитал и Нова тв спира Магарето под натиск на Първа инвестиционна банка.
Информацията идвала от асоциацията "Анна Политковская", която достатъчно лъжи успя да произведе от създаването си, та интересно как в Икономедиа се предоверяват на нещо толкова жълто и клеветническо, освен ако нямат нещо против собствениците на ПИБ.
3. Публикуваш платени материали без да ги обозначаваш като такива, като пример - данни от социологическата агенция Медиана, известна с приближеността си към БСП, която в навечерието на парламентарните избори даваше 30% на ГЕРБ и 25% на БСП, а резултатът беше 40% ГЕРБ, 18% БСП. Та в последното си проучване тази агенцийка извежда рейтинга на Първанов пред този на Борисов.
4. PR-статии, които също не се маркират като платени, а само с източник bliasak.bg примерно. Повечето са адски малоумни и изсмукани от пръстите като тази Ивана не понася да й поставят бариери
5. Сядаш и си измисляш
2. Цитираш медии служещи за публикуване на всякакви лайна като Медиапул. Справка - Капитал и Нова тв спира Магарето под натиск на Първа инвестиционна банка.
Информацията идвала от асоциацията "Анна Политковская", която достатъчно лъжи успя да произведе от създаването си, та интересно как в Икономедиа се предоверяват на нещо толкова жълто и клеветническо, освен ако нямат нещо против собствениците на ПИБ.
3. Публикуваш платени материали без да ги обозначаваш като такива, като пример - данни от социологическата агенция Медиана, известна с приближеността си към БСП, която в навечерието на парламентарните избори даваше 30% на ГЕРБ и 25% на БСП, а резултатът беше 40% ГЕРБ, 18% БСП. Та в последното си проучване тази агенцийка извежда рейтинга на Първанов пред този на Борисов.
4. PR-статии, които също не се маркират като платени, а само с източник bliasak.bg примерно. Повечето са адски малоумни и изсмукани от пръстите като тази Ивана не понася да й поставят бариери
5. Сядаш и си измисляш
Преди много години имах удоволствието да придружа журналистка от Дневник (ясно е за какво говоря) на изявление на Симеон Сакскобургготски при излизане от Агенция Митници. Като се върнахме, тя ми показа как всъщност се пише - отвори си неизвестна за мен, с платен достъп, медия и копира буквално всичко, което бяха написали хората, много преди ние да се върнем в офиса на Дневник! Коригира тук-таме, за да не е очевадно и го изпрати да му сложат снимката, която фотограф на Дневник снима на интрвюто. И това е. Ако случайно се питате каква е била моята задача - ами да гледам :) (участвах в инициатива на JA "Мениджър за един ден"). Та така...
ОтговорИзтриванеОчевидно това е писано от някой глупав гербер. Да живее Уикенд и Боко тиквата.
ОтговорИзтриване