Днешният екшън в новооткритите магазини на LiDL, при който хиляди малоумни създания се хвърлиха в поредната люта битка за евтини банани, показва колко голям потенциал има в България за всевъзможни фрийк-шоута. И тъй като е пълно с коментари колко жалко било, че имало толкова гладни хора - не гладът, а далаверата е основната причина за този цирк,
повечето изобщо не вкусват банани, нито ги обичат, но щом има далавера в цената е просто задължително да се възползват, иначе един вид са се минали спрямо всички които са си купили.
Банановият маркетинг безспорно е един от най-добрите - попадаш във всички водещи новини включително и по телевизията съвсем безплатно заради страхотния екшън, който е сътворила тълпата. Още едно много силно попадение направиха от LiDL като опаковаха 24 часа и Труд с техни торбички дори аз си купих Труд заради култовата торбичка :))
Банановият маркетинг безспорно е един от най-добрите - попадаш във всички водещи новини включително и по телевизията съвсем безплатно заради страхотния екшън, който е сътворила тълпата. Още едно много силно попадение направиха от LiDL като опаковаха 24 часа и Труд с техни торбички дори аз си купих Труд заради култовата торбичка :))
Българинът реагира на ключови думи - банани, портокали, луканка, тем подобни. И е готов за няколко стотинки аванта да тъпче и гази. Иначе торбичките са готЕни...
ОтговорИзтриванежалка гледка,но не само в БГ е така...
ОтговорИзтриванеспоредн мен целят точно носталгията по нещата които ги е нямало по комунизма - банани, портокали и подобия - т.е. 50+ тагета. виж може следващия път може да пойскат таргета 25+ и да пробват с корекомски яйца.
ОтговорИзтриванетова за вестниците и торбичките звучи интересно. някой може ли да постне снимка как са изглеждали :)
ОтговорИзтриванедобавих снимка към поста
ОтговорИзтриване