понеделник, април 14, 2008

Овце

sheep

Червени овце
Няма нищо лошо да си с леви убеждения, даже може би по-добрите хора са леви, радетели за социална справедливост бла бла, проблемът е в една специфична група червени - тези които ако ще цяло правителство с румен петковци да им се изхвърли в чейнетата пак биха хванали червената бюлетина и все още не са измрели

Западни (десни) овце
Винаги готови да поемат нови и нови количества екскременти ала Косово поднесени им от "запада" всичко в името на ??? европейския път вероятно, все едно вече не сме в ЕС... нищо че лидерът на Косово е участвал в безумни зверства, нищо че албанската мафия е една от най-могъщите, а и как няма да е като си има държава, вече две, нищо че това е поредната ислямистка държава в ЕС, а всякакви чалми стават все по-нагли ден след ден налагайки си религията в ЕС, все едно някой би допуснал обратното, но нали треа сме толерантни, накрая като ни го набутат в толерантния гъз може би ще се осъзнаем... отново прекалено късно както преди 7 века... тук трябва да уточня че не визирам умерените мюсюлмани и последователите на Ататюрк за водещо светското начало, а не религиозното

ТВ овце
Телевизията все още е най-силното оръжие за манипулация на обществото, един Бойко Борисов никога не би бил толкова популярен, ако не беше bTV и умелият му популизъм.
Риалити форматите също показаха доста неща за народопсихологията - преди година сценаристите на VIP Brother успяха да обърнат нещата в полза на ужасяващо отвратителната Христина излъчвайки колко "разюздана" е ДесиСлава, нещо което не се вписваше в общоприетите норми на поведение, дебели грозни и тъпи домакини виждайки себе си в Христина, възмутени от поведението на Деси, раздразнени от самочувствието й и игнорирайки талантът предпочетаха Христина пред Деси, нещо подобно се случи и тази година в Music Idol... едно жалко жури плюс злобното човече Дони и опосумите успяха да убедят дори феновете на Иван, че нито веднъж не бил показал гласовите си възможности
Самият факт, че се хвърлят такива средства в телевизионна реклама, въпреки че зрителите са драстично по-малко отколкото през 90-те и изобщо числата, които се съобщават от телевизиите, показва че това явно е най-въздействащият метод върху потребителя - звук и картина

2 коментара:

  1. Съгласен съм с мнението ти в целия пост voxy. Браво само така! :)

    ОтговорИзтриване
  2. звук и картина в синхрон буквално те омагьосват. претоварването на сетивата в стар похват, но с текст и музика става много трудно

    ОтговорИзтриване