Мда за съжаление или не, но всички досадни прости псевдо-еко-овце яко ме дразнят с овчата си мисъл и наивитет, отделно в ей тва сравнение
"Зеленият маркетинг работи, защото е вид индулгенция за консуматора. Срещу зелената кауза се спори трудно, защото а) по условие е полезна за всички и създава неизбежна утопия и б) поставя спорещия като лош, защото мотивите му могат да съществуват само ако е подвластен на нечий интерес. Също както е трудно да се спори срещу софтуера с отворен код. В крайна сметка излиза, че си по-модерен човек, ако си купиш хибрид, отколкото да ходиш пеш или с колело."
са споменати другият отбор фанатизирани откачалници защитници на отворения код, които ги е гнус даже да се докоснат до нещо на Microsoft, готови да подценят всеки продукт който би тласнал нещата, само защото е "затворен" - тъпи прости комунисти искащи всичко наготово и за без пари, не разбрали че капитала движи и развива
"псевдо-еко-овце"
ОтговорИзтриванемного точно го каза :)